torek, 26. februar 2013

Visoka uvrstitev v iskalniku

Visoka uvrstitev v iskalniku ni nekaj preprostega, kot to opisujejo številni dizajnerji, saj če bi bila tako preprosta potem bi vsi bili prvi. Žal pa je dovolj mesta le za 10 najboljših in to je kruta resnica, katere žrtev je večina podjetij, saj na internetu večinoma uspešno poslujejo le tisti, ki so na vrhu, bodisi s pomočjo optimizacije ali sponzorskih objav.

Optimizacija pa je leta 2013 postala zelo zahtevna in je vedno težje doseči visoko uvrstitev. Tega se zavedajo tudi web dizajnerji, saj praktično ni tega podjetja več, ki bi vam lahko yagotovil vrh razen Googla. Premik se je zgodil z novim updejtom Google Panda in Penguin, s tem je Google preprečil gotovo vse bližnjice, ki so jih dizajnerji uporabljali za visoke uvrstitve in so bile nelegalne. Veliko lastnikov spletnih strani je bilo oškodovanih, saj so njihove strani bile penalizirane in v eni sami noči izginile s prvega lista v ozadje v sandbox, kjer je pot ven zelo težka.

Vse kar se je prej imenovalo optimizacija je sedaj neveljavno in neučinkovito in ne samo to, ampak tudi  škodljivo za vašo uvrstitev. Visoka uvrstitev v iskalniku se lahko doseže le s kvalitetno vsebino in kvalitetnimi povezavami do vaše strani, brey metod SPAM-a, ki jih uporablja 99.99% vseh web dizajnerjev. Na ta način vam dvignejo pozicije samo za toliko časa, da vam lahko kasirajo, nato pa v roku nekaj mesecev izgnite z zemeljskega površja za vedno.

Če je vaša stran slabo uvrščena lahko razlog iščete v slabi vsebini in v tem primeru je potrebno narediti spletno stran tako, da je vsebina ustrezna za visoko uvrstitev. Torej kot je razvidno iz članka optimizacije ne morete vstaviti na vašo stran, ker kot prvo optimizacija ne obstaja več, kot drugo pa je vsebina pravzaprav optimizacija, torej je potrebno narediti popolno rekonstrukucijo vaše strani, da bi ustrezala za visoko uvrstitev, kar pomeni "NOVA STRAN"

V kolikor temu članku ne verjamete ali dvomite v naše besede si lahko preberete številne članke na internetu, ki pišejo o temu ali kliknete na spodnjo povezavo, kjer je natančno napisano, vse to kar tudi mi navajamo v tem artiklu:

http://www.forbes.com/sites/kenkrogue/2012/07/20/the-death-of-seo-the-rise-of-social-pr-and-real-content/