torek, 26. februar 2013

Optimizacija Facebook strani

7 ključnih elementov s pomočjo katerih optimizirate facebook stran

Na internetu je veliko govoric o pravilnem načinu optimizacije facebook strani. Nekateri ljudje svetujejo da uporabite ključne besede v imenu datotek, ki jih nalagate na facebook fan page, določeni svetujejo, da uporabljate ključne besede v imenu slik. Nekateri pravijo da morate imeti vse URL naslove povezane s svojim facebook profilom. Govoric je veliko vendar nobena izmed njih ni utemeljena saj v Sloveniji večinoma še web dizajnerji nimajo pojma kaj je SEO optimizacija in večinoma samo ugibajo. V tem artiklu vam bomo na kratko predstavili, kako optimizirate uspešno facebook stran.

1. Izberite najboljše ime za vaš facebook fanpage (ključna beseda)

To je najbolj osnoven korak ko želite optimizirati svojo dejavnost na facebooku in tudi najbolj pomemben.  Tukaj treba biti poyoren saj vaše ime ne sme imeti ime popolnoma identično ključni besedi  pri kateri se tržite primer: Mizarstvo, Čistilni servis... popolnoma identično ime lahko ogrozi vaše pozicije in ne samo pozicije vaše facebook strani, ampak tudi spletne strani. Potrebno je tržiti vašo blagovno znamko ali podjetje primer: Mizarstvo Horvat Ljubljana... Nabor ključne besede raširite na vsaj 3 besede. Če bo vaše ime predstavljalo le eno ključno besedo bodo iskalniki to razbrali kot SPAM.

Nasvet: Prva beseda v imenu vaše Facebook strani je zaznana kot najbolj pomembna!

2. Ustvarite lastno ime do povezave vaše strani

Ko bo vaš facebook fanpage dosegel 25 lajkov, vam facebook da možnost da spremenite ime povezave in kreirate unikaten URL naslov. URL naslovi imajo pomembno vlogo pri dobrih uvrstitvah na spletu. Pri kreiranju lastnega URL naslova uporabite svojo ključno besedo, vendar naj ime povezave ne presega 60 znakov!

3. Uporabite ključne besede v strateško pomembnih opisih Facebook strani

Kakor pri normalnih spletnih straneh, tudi pri facebookk strani On-Page optimizacija ima velik in pomemben učinek. Najbolj pomembne informacije fanpage strani so ABOUT, COMPANY DESCRIPTION To so najbolj pomembne informacije za uporabnike in imajo večji poudarek v vrednosti ključnih besed,

Tukaj je primer kako iskalniki indexirajo vašo facebook stran?

SEO Title = Ime vaše facebook strani
Meta Description = Ime facebook strani in besedilo v ABOUT polju
H1 header = Ime facebook strani

Za visoko uvrstitev je pomembno tudi da vstavite Naslov, Mesto, Državo in ZIP številko, saj iskalniki bolj zaupajo stranem, ki objavijo javno vse podatke. 

4. Vstavite svojo telefonsko številko in naslov

Presenetljivo je to, da večina ponudnikov na facebooku ne vstavi najbolj pomembnih informacij. Ker je veliko spletnih goljufij iskalniki dajajo prednost podjetjem, ki objavijo vse kontaktne informacije za zaščito potrošnikov. Strani, ki imajo popolne informacije kotirajo bolje v iskalnikih.

5. Povezave do vaše Facebook strani na obstoječih straneh in portalih

Več kot ima povezav vaša facebook stran bolj bo ugledna pri iskalnikih in boste uvrščeni višje. Pri povezavah je pomembno tudi od kod te prihajajo in ali ima stran, ki linka do vas podobno vsebino. Pomembna he tudi vidnost na vseh socialnih omrežjih, zato odprite profil tudi v drugih omrežjih kot so twitter, linkedin, stumbleuppon... in povsod dajte poveyave do vaše Facebook strani.

6. Optimizirajte vaš Facebook status

Ko objavljate poste na Facebook z zid zapomnite si da prvih 18 črk na facebook postu služi kot meta opis. Metaopis pa je pomemben ya dobro uvrstitev, zato je pametno stavke vsake objave pričeti s ključno besedo in dati povezavo do vas že na začetku posta.

7. SEO pri Facebook zapisih

Z Facebook zapisi lahko svojo optimizacijo naredite maksimalno učinkovito. Facebook zapisi so pravzaprav Notes, tukaj lahko objavite različne članke z vključenimi ključnimi besedami.

SEO Title = Ime vašega facebook zapisa
Meta data = Prvih 20 besed vašega Facebook zapiska in ime zapisa.

Če se boste držali vseh navedenih točk, bo vaša facebook stran visoko uvrščena v iskalniku in vam bo poleg dobrih pozicij prinesla tudi bonus za uvrstitev lastne spletne strani vašega podjetja.