torek, 26. februar 2013

Google Analytics odpiranje računa

Navodila za odpiranje Google analytics računa - Korak po korak

Google analytics je odlično orodje, ki prikazuje statistiko obiskanosti vaše strani. Nobena druga statistika ni tako zanesljiva kot je Google analytics. V analizi lahko pogledate vse podatke o svojih obiskovalcih in sicer od kod prihajajo, katere operacijske sisteme in naprave uporabljajo, po katerih ključnih besedah vas najdejo in iz katerih iskalnikov.

1. Prijava v Google

Preden se lahko prijavite v Google analytics se morate najprej registrirati v Google, da pridobite Google account. V kolikor že imate račun pri Googlu ali gmail pa lahko ta korak preskočite. V kolikor nimate je potrebno najprej ustvariti račun.

https://www.google.com/accounts/NewAccount

Prikaže se zelo prepost obrazec, ki ga izpolnite, vse kar potrebujete je obstoječi e-mail naslov. ne pozabite si zapisati na list papirja vpisani e-mail naslov in geslo, ki ste ga izbrali pri registraciji.

2. Odpiranje Google Analytics računa

Da lahko odprete svoj analytics račun najprej kliknite na spodnjo povezavo:

http://www.google.com/analytics/provision

Prijavite se s svojim Google računom, večina vprašanj povezanih y odpiranjem računa je preprostih. Ko boste vpisali svojo stran boste pridobili TRACKING CODE. Kopirajte to kodo v beležko, ker jo boste potrebovali kasneje, ko boste povezali svojo stran s Google analztics, kar bomo spodaj podrobneje opisali. V svoj račun lahko dodajate neomejeno število spletnih strani popolnoma brezplačno.

Za web dizajnerje svetujemo odpiranje posebnega računa za vsakega naročnika, saj lahko le na ta način vzamejo s sabo svojo analizo, če zamenjajo ponudnika.

3. Vstavljanje Tracking kode v stran

Verjetno ste že odprli svoj račun v Analyticsu in imate Tracking kodo. Skoraj je že narejeno.
Da bi delovala analiza morate to kodo postaviti v vse podstrani na vaši spletni strani, ob zaključku spletne kode. V kolikor imate dizajnerje, da skrbijo za vašo stran bodo že vedeli kaj morajo početi s tovrstno kodo.

V nasprotnem primeru, morate vstaviti, kodo ki ste jo prijeli v vsako posamezno HTML datoteko, takoj po <body> ukazu. Spodaj imate primer:

Veliko spletnih strani uporablja datoteko, ki definirajo izgled vseh strani skupaj primer header.php... v tem primeru vstavite kodo v datoteko, ki je enaka za vse podstrani in bo veljavna za celotno stran.

Ko vstavite kodo se prepričajte da se ne vidi na strani, saj mora biti v sklopu HTML jezika in ne smejo ukazi biti vidni, če jih vidite ste nekaj naredili narobe. To se zgodi če uporabljate WYSISZG Html editor. V tem primeru morate preklopiti na PLAIN HTML MODE da vstavite uspešno kodo.

Ta koda govori Googlu vsakič ko nekdo obišče vašo stran in to je opis kako deluje koda.

Pregled statistike obiskanosti:

Ko boste uspešno vstavili kodo boste v svojem analytics računu, čez nekaj minut videli zeleno ikonico, ki označuje, da je koda uspešno inštalirana.

Da bi si ogledali statistiko obiskanosti vaše strani kliknite na "WIEV REPORT" povezavo pri izbrani spletni strani, še pred tem pa se prepričajte, ali ste kliknili na pravo spletno stran v kolikor jih imate več.

Analiza je običajno objavljena za nekaj dni vnazaj, tako da naj vas ne skrbi če ne piše trenutno še nič, saj ste komaj odprli račun. Lahko tudi zamenjate obdobje analize tako da izberete datume v zgornjem desnem kotu, da pogledate ali je morda že kakšna analiza obiskanosti aktualna za današnji dan.

Enkrat ko se pričnejo analize prikazovati boste imeli na voljo številne informacije, ki jih bomo predstavili v drugem postu. Tukaj je nekaj najbolj pomembnih:

Visits: To je graf, kjer se prikazuje koliko obiskovalcev je obiskalo vašo spletno stran v tekočem dnevu. Večji kot je obisk je seveda bolje za vas.

Traffic Sources: Menijska opcija na levi strani. Prikazuje kako vas ljudje najdejo na internetu oz. vašo stran. Ali prihajajo prek iskalnikov ali jih preusmerjajo druge spletne strani.

Content: Še ena menijska opcija na levi strani. Prikazuje katere strani si vaši obiskovalci najpogosteje ogledujejo. Tukaj vidite, katere objave so najbolj aktualne.